دو شنبه 13 بهمن 1393برچسب:مبارزه,قواعد مبارزه,مبارزه موفق, :: 15:57 ::  نويسنده : حسن زینلی

به ادامه مطلب مراجعه نمایید



ادامه مطلب ...


یک شنبه 12 بهمن 1393برچسب:بیوریتم,سیکل,بدن, :: 14:35 ::  نويسنده : حسن زینلی

 

برای دیدن مطالب به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب ...


یک شنبه 12 بهمن 1393برچسب:مسابقه,مبارزه,تغذیه,, :: 14:21 ::  نويسنده : حسن زینلی

 

 

برای دیدن مطالب به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 28 دی 1393برچسب:مبارزه,موفق,باشگاه, :: 11:42 ::  نويسنده : حسن زینلی


ممکن است برای تمرین رزمی خود علاوه بر باشگاه تمرینات شخصی نیز داشته باشید ، ممکن است با دوستان باشگاه خود خارج از باشگاه نیز تمرین کنید ، اما مطمئناً تمرین شما در هر مقطعی پیرو و وابسته به میزان تاثیر پذیری شما در باشگاه و حین تمرین در حضور استاد و همرزمان دیگر است و اعتماد به نفس شما در تمامی زمانهای تمرینی و مسابقات نیز از میزان موفقیت شما در باشگاه رزمی سرچشمه می گیرد .
نتیجه اینکه نیاز است تا به زمان تمرینی خود در باشگاه و نوع تمرین خود در آن بیشتر حساس شوید و نکته هایی را فرا بگیرید تا از این زمان و مکان یعنی زمان تمرینات رزمی خود در باشگاه نهایت استفاده را ببرید .
نکات زیر به شما کمک خواهد کرد تا پیشرفت قابل توجهی در پیشرفت و استفاده بهینه از زمان کلاس رزمی خود در باشگاه داشته باشید :

1-به طور منظم به کلاس بروید:

وقتی کلاس شروع می شود، تنبلی نکنید و مستقیم به کلاس بروید. نیمی از فلسفه ی ورزشهای رزمی نظم است که در کلاس به دست می آید. در غیر این صورت از همان آغاز محکوم به شکست هستید.

2- همیشه بهترینتان را در معرض نمایش بگذارید:

هرگز هیچ چیزی را کمتر از تلاش خود نپذیرید. شما برای حضور در کلاس های رزمی هزینه پرداخت می نمایید پس پول خود را بیهوده هدر ندهید و وقت خویش را در آموزش با کم کاری تلف نکنید.


3- یک یار تمرینی عالی پیدا کنید:

هیچ چیز بدتر از این نیست که به کلاس بروید و سپس مجبور شوید با کسی که نمی خواهد آنجا باشد جفت و جور شوید. یک یار خوب پیدا کنید که در اهداف و ارزشهایتان هم فکر و سهیم باشد و مطمئن شوید که هر دو می دانید که در هر فرصتی با هم تمرین خواهید کرد.

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

liquan-jeet kune do
جیت کاندو سربیشه
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ با هدف اشنایی شما عزیزان با ورزش زیبای جیت کاندو و معرفی جیت کاندو سربیشه طراحی شده است.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان jeet kune do و آدرس liquan-kjonubi.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 107
بازدید کل : 2781
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1